Phuuu

Idag är det fredag har jobbat kväll, tack och lov var det lugn och skön stämning. Annat var det igår och i onsdags. Så knäckt har jag inte behövt bli tidigare på avdelningen, men två slit och stressdagar på rad blev för mycket för en Anka :( Att vara stresstålig är ju inte precis mitt signum men det har inte känts som ett problem i min yrkesroll tidigare.  

Lyckades iaf hålla tillbaka tårarna fram till fem i fyra. Många känslor! Somnade som en stock hemma. Hade längtat efter Aveny hela veckan men det kändes inte så aktuellt just då.

Just nu känns det väldigt bra på många plan, njuter av stunden.

Säter imorgon känns skönt

Kommentarer
Postat av: Malin

Gud vad jobbigt med stressiga dagar:( Det kan verkligen ta knäcken på en... Hoppas att helgen varit bra i Silje:) Kul att du kommer och hjälper till att riva solis:)

2006-04-23 @ 21:18:21
Postat av: Malin

Nu skrev jag Silje fast jag menade Säter, haha men e ju förvirrad:)

2006-04-23 @ 21:19:31
Postat av: Malin

Hej Ankan! Kul o hitta dig här =) Stor kram

2006-08-19 @ 10:56:53
URL: http://mallamall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0