Frustrerat förvirrad

.. det är en känsla jag känner ibland.
Det är så många känslor som gör att jag kastas än hit och dit. Har dåligt samvete och känner mig så rutten mot R. Men jag orkar inte ringa och prata med honom... vill fly in i en bubla och glömma, gå vidare. Men det känns inte rätt att göra så, samvetet gräver i mig. Men jag hade inte kunnat fortsätta, och hur jag än hade brutit upp så hade nog samvetet legat och gnagt ändå.

Är så lycklig och glad när jag är med D! Livet pirrar och det är lätt att leva :O)  Men samtidigt är allt nytt och det är "svårt" men nya roller.. prosessen att lära känna en människa med allt vad det innebär med personlighet, egenheter, vänner, intressen, familj, bakgrund, värderingar. Det är både spännande och skrämande med allt det nya. Jag blir osäker på mig själv, vem jag är och hur jag "ska" vara. Förmodligen beroende på vilken människa jag är i grunden och på allt som hänt sista året i mitt liv och i mitt tidigare förhållande med R. Fast det är helt fantastiskt underbart att få känna såhär, det är så roligt, känner att det är jättemycket jag vill uppleva med honom vill göra allt!

Bye the way det var ju ett tag sedan jag skrev här.... tycker att det är lite läskigt att skriva blogg, jag vet ine vem som läser och hur det uppfattas. Vill skriva allt det som berör mig lufta själen. Men jag vill inte såra någon, men det är ju oundvikligt att gå genom livet och lyckas med det. Ibland känner jag mig som en solklar tonåring, vem är jag, vad ska jag göra, vad tycker andra runt mig om mig, blir så less på mig ibland men det är sånt här som jag behöver tangentbordet till. att få ut mina nojor och funderingar, tråkigt men va fan det är ju min Blogg.

Imorgon far D iväg på körresa :( trist men det går. Ibland känns det som att jag vill straffa mig själv och må dåligt för att R ev gör det. *byter ämne*
Imorgon ska jag träffa mor, vi ska ut på jakt efter nya tapeter bla. På lördag blir det partaj som heter duga och helgen efter blir det Mara för hela slanten. Det har blivit rätt mycket dans i sommar ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0