Självfallet...

Var och klipte ochslingade igår. Men min ordinarie favvofrissa var ledig. Och hon som klippte mig igår övertygde mig att jag skulle klippa upp kalufsen, och nu känner jag mig inte nöjd:( Hon klippte kollosalt mycket, hade ont i magen när jag satt där. Sedan sajlade hon till det snyggt så jag tänkte inte så mycket på uppklippningen. Nu dan efter när håret har lagt sig lite lagon ruffsigt ser det bedrövligt ut... *suck* Slingorna blev jättesnygga iaf, svart =)

Fick flexa igårkväll, riktigt skönt särskilt när Daniel bara jobbade till 13:00. Vi shoppade i Birsta och såg Eragon på bio, bra men kort.

På juldan jobbade jag och sedan gick vi på Aveny coh partajade loss. Träffade både Elin och Krister och Muffen och Maria. En hel hög med Indals och Liden folk var oxå där. Mindre bra mat men bra musik då Shake spelade. Kvällen avslutades på Statoil med Daniel och Muffen.

Nu är det två dagar kvar till Vemdalsäventyret!


Gott nytt år och god fortsättning!

År 2007 har jag stora förväntningar på!

Kommentarer
Postat av: Malin

Håret blev nog bra ankan, uppklippning e ju fint:) Svarta slingor, håller det på att bli en rock ´n roll anka:) Hoppas ni får det bra i nyår och att du överlever utan skorna och vinflaskan. Vi måste ses snart:)!

2006-12-28 @ 22:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0