Sjuk!!!

Näh detta är ju så tråkigt att det inte är sant. Verkligen precis lagom till Julton !
Började  känna av halsen igår på övningen, lite kli. Men nu är det inte alls bra. Faan oxå. Ingen feber men, ont när jag sväljer, röd i halsen, ont i huvudet, tjockt i näsan... Det är så trist så jag inte orkar skriva om det.

Snabbresume av veckan som gått.

Förra lördan gick den efterlängtade Roffefesten av stapeln. Roffe, Biggis, Muffen och Ankan i högform (eller ja vissa defekter hade ju vissa kanske) Mat, prat, skratt och sedan till Oscar. Så så roligt, längtar till nästa begivenhet. Kan säga mycket mer men jag måste sova lite till innan väckarn ringer.

Lucia på onsdagen. Upp i Ottan (ja eller vanlig jobbtid iof) för att sjunga med en liten skara från kören på Esset revisions fikarum, gick väll så där kan man säga. Blir nog inte några flera Lussninger för min del känns det som. På kvällen till GA för att lyssna till SUndsvalls Lucia och till Daniels Mixkören.

Jobbade Tis, Tors och Fredag. Efter en betydligt massivare jobbvecka veckan innan. Igår fredag var det supertungt på jobbet. Full avdelning och minemal bemanning:( Vilket betyder inget förmidagsfika eller lunch för min del... sedan direkt till Jultonsrepet igår kväll. Och nu sitter jag här förkyld

Kommentarer
Postat av: Biggis

Haha, du är rolig du!:) Samma sak här, inte hunnit med så mkt, men vi kämpar på!:)

2006-12-19 @ 09:18:32
Postat av: Lina

Ankan kan du fråga din kille hur de går med min beställning?

2006-12-20 @ 10:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0