Onkologen

Ska det aldrig komma någon lugn period på jobbet någonsin igen?! En stilla undran. Sjukdom är ju något man inte rår över... men det är såå tungt nu och har varit det så länge. Kan inte ens beskriva hur dagen har varit men det har varit mycket SMÄRTA, har varit redo för att springa och ge nya injektioner hela dagen. Det tar verkligen på. Kände mig manglad och urvriden redan vid lunchtid, inte för att det blev någon lunch mer en attackätning på fem minuter.

Nu orkar jag inte skriva något mer.

Kommentarer
Postat av: Malin

Så jävla jobbigt när det är sådär... man undrar ju verkligen om man har valt rätt yrke??

2006-11-10 @ 23:03:16
Postat av: Anonym

Du Ankan, visst skulle du på dansen efter tävlingen? Pratade med Magnus och han kunde inte boka några biljetter men man kunde köpa på Altira på lillalördag. Ska du dit något? Jag jobbar de kommande onsdagarna:( Om du ska dit kan du väl köpa en till mig, hör av dig i så fall.

2006-11-14 @ 14:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0