Smärta och Palliativ medicin

Så skönt att vara hemma igen! Har varit i Stockholm från måndag till torsdagkväll. Det var jag Eva, Sara och Sofia. Vi bodde på Zinkensdam Vandrarhem. Har fått riktigt bra rutin på det där med att åka Tbana och på att gå länge och långt för att hitta dit man ska pga alla omvägar då man inte kan stan.

Kursen var riktigt givande, bra föreläsare i stort men trotts det så satt jag och nickade till x flera! Kvällarna ägnades åt shopping! Måste verkligen åka ner och få ägna mig åt detta nöje snart igen... Längtade så enormt efter Daniel, nästan helatiden. Å idag jobbar han :(

Malin jag ska försöka få tag på biljetter till oss till Dansen på södra!

Nu ska jag ta å göra något annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0