Total lathet

Är ledig, regnet öser ner, försöker få inspriation till att göra något vettigt idag, i väntan på den känslan diggas "the real group" på cd. Har iaf styrt upp disken efter lördagens party, det stank sprit och alkoholstin frukt i köket.

Plockar vuxenpoäng osta nuförtiden. Födelsedagen blir mindre viktig för varje år som går. Hade iaf fest i lördags, första festen hemma på flera år och bara det var ju en höjdare. Deltagare: Lotta, Andreas, Malin, David, Muffen Maria, Peter, Magnus, Jenny, Krister, två tjejer som jag inte minns namnen på just nu samt jag och Daniel. Det var trevligt, bål, tårta, "braj", oliver och vattenfall. Bålen gick åt som smör i solsken :) Sedan blev det en sväng till Oscar, jag hade på mig mina nya stövlar med klack... det gick bra att gå dit men hemvägen kändes låååång. Träffade kusin Sara i Oscarkön, den kvinnan har röstresurser ;)

Nu har jag inte tid nå mer, ska ut i regnet och köpa förköpsbiljetter till hudikmaran innan Anna kommer hit på fika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0