bloggstress

Ja, här hinns det inte med att få insperation mellan ordkreationerna ; ) Här ska bloggas!

Igår var den bästa dagen hittils hösten -06 för Ankan. Men först en snabb avhandling om lördagen den 23/9, min kör Confetti firade 10 år som kör i sstadhuset med konsert som blev välbesökt. Det blev riktigt lyckat, vi fick en 4.a i betyg av Dagbladet *kul* Därefter jubileumssittning på Kåren med respektive...

Söndag: sommarvärme, solsken, kärlek, viken, bäcken, grönska, kärlek, "pelikanstork på flykt" , mys och lek, obligatorisk söndagshandling, kärlek, bio Offside, sen kväll. *Lycka*

Idag har jag jobbat och varit på Ikea, shoppat bla nytt litet databord och sedan satt ihop det.
Jag tog på mig Julaftonskvällen... känns lite trist men jag är ju ledig dagen innan så det blir nog lite julstämmning ändå. och så hoppas jag att det märks på lönen... var in på PAVen och fick veta semesterlönen. Inte direkt så man hoppar och skuttar.

Roffes gäng, om ni är lediga och har lust så är det fest i Timrå badhus på lördag, en av daniels kompisar bjuder... Och hur ska vi göö med The´t? Är det lättare att få in en date nästa vecka?? Då kan jag på måndag efter jobbet och hela tisdag och onsdag : )

Längtar till VÅREN igen, men jag har vårkännslor ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0