Dansmaran

Oh va det var skoj :) Iaf till största delen, i fredags var det lite halvtungt, demokratiskt dans och "alla" killar blev upptagna på en gång... Men på Lördag däremot var det gammal hedelig "damerna och herrarnas" kände med tillslut något populär igen ; - )  Dans är verkligen det bästa som finns i livet, trotts att det är en rätt så skruvad sysselsättning när man tänker efter. Det är verkligen en livsstil, min livsstil.

Jag gör en Biggislista över helgen =)

Dans i ca 6-8 timmar x 2
3 bugg och resten fox
Shopping i Övik
Kinamat *inte så hög klass på den*
Mat på Oleasy´s *inge vidare den heller*
Smarrig frukost i EFS fiket
Ett fåtal timmars sömn på hotell Fokus
Ambivalens av klädesval
Tjejsnack med Malin och Kicki


Trapp-pepp
"Varje steg stärker kroppen. Som att bestiga berg fast enklare"


Har jobbat på Onkmottagningen idag, kul och annorlunda men nu är jag så trött. Det var en bedrift att orka sätta igång diskmaskinen när jag kom hem...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0