spackelspade

En spackelspade är verkligen ett ovärdeligt verktyg vissa gånger. Har skrapat tapeter idag, eller skrapat och skrapat, oftast har det räkt med att titta på tepeten så har stora sjok rasat.... Vi har konkat rut på prylar och köpt nytt klick till vardagsrummet. Man hinner med en hel del på en ledig dag ändå. :)

Det blev ingen badfest på lördag så eventuellt blir det kanske en eller två drinkar istället ;) Vad vet man. Inte för att jag är sugen just nu alls men.. har en huvudvärk som heter duga, och alvedon hjälper inte ett dyft denna gång :(

Näh jag har ingen blogginsperation alls... jag som brukar ha en massa ord i lager.

Känner mig fuckt upp i huvudet (inte enbart pga huvudvärk). Tankar flyger, känner mig sorgsen och feg... Förlåt att jag eller vi gjorde varandra så illa. Känner mig skyldig trotts att jag inte borde vara det iaf inte på alla punkter. Tänker mycket på dina ord (Elin) det du skrev i min lunarblogg om min frånvara av känslor. De orden ger mig styrka, det var inte bara mitt fel.
..........................................................................................

Vemdalen på nyår... hoppas att det blir så : )

*Känner så mycket kärlek*


Kommentarer
Postat av: Malin

Gud vad kul det ska bli att få se ditt nya vardagsrum:) Blev det utgång i kväll? Jag ska ut och käka på saffran med David så för mig blir det bara mys...

2006-09-30 @ 13:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0