Dans i Matfors

Blender på Folkan, jag hade längtat jättemycket men efter förestående uttröttande arbete på onken var jag inte riktigt fit for fight... Som den individ av kvinnligt kön jag är fann jag, efter många om och men, tillslut något att ta på mig! Som de flesta vet så är kläderna viktiga för att kunna känna sig på topp... men ja hur som hälst jag var inte på topp igår. Om det berodde på kläderna eller inte är sak samma.  Svarta shorts vitt band i midjan och ett svart linne.

Det var mycket folk på folkan, blandad plublik, mycket bra folk och mycket tjejer... Satt en hel del tyvärr. Var inte på humör för att jaga. Nu ska jag försöka sluta att gnälla allt för mycket. Hade en del riktigt bra danser under kvällen i alla fall, sista tjugo minuterna av dansen blev riktigt bra.

Blender var kanon så klart. Maria sjunger med så otroligt karisma! Å det blir man ju glad av : )

I bilen var det jag Daniel och Peter.

Kommentarer
Postat av: Danstanten Tessan

Vad skönt att du hade det bra en stund på dansen i alla fall. Jag fick dansa så mycket jag ville, men kvaliteten på dansen var inte riktigt den bästa även när man dansade med duktiga killar, för det var ju så trångt och knuffigt. Tyckte jag.

Jag hann inte dansa med din Daniel - otur för mig eftersom jag inte får tillfälle till det så ofta. Du kan väl säga hej från mig i alla fall?

2007-04-01 @ 21:35:50
URL: http://danstanten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0