Dans på Aveny, Zlips 26/4

Igår var det dax att svänga sin kropp igen på Aveny. Det var lagom med folk, lite buffligt ibland. Jag gick dit själv  då Daniel var jättetrött. Många av mina favoriteter  var där men, det finns alltid ett men, det var även en större bunt med danstjejer där oxå. Fick dansa en hel del ändå, känner mig nöjd : )

Startade upp med att dansa med Larse i Shake, jättekul, det får vi göra igen!

Superkul att Malin, Sandra och Malin var där oxå!

På hemvägen upptäckte jag att mina hemnycklar saknades, nice, not. Ringde hem till D som inte var lite trött, nycklarna var hemma på hallbyrån *ops*  : )

Jag tyckte att ljudkvaliteten inte var den bästa på Aveny den här gången. Zlips lät ovanligt skrikiga... det kanske var lokalen eller något felinställt ljud kanske. Jag blev riktigt nöjd med kvällen i alla fall, fick några riktigt oöverträffbara mysiga foxar och då kan man ju inget annat än att vara nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0