Inför natten

Fuktig i håret efter vattengympan, det var kanonkul i dag igen. Gillar tanterna där på vattenpasset, det är inte bara jag som är yngre men vi är då inte i majoritet = ) 

Hade bokat (trodde jag i alla fall) lunch med Daniel efteråt men det sket sig då han redan haft lunch.... Så nu sitter jag här blåst på konfekten, sur, grinig och framför allt hungrig som en varg! Känner inte för att göra någon mat hemma och jag vill inte äta själv ute.

Ska jobba natt i natt, kunde bara sova till 8.a i morse och känner sömnstressen i kroppen..... Tänk om jag inte lyckas sova.... *ångest* Blä vad jag blev på dåligt humör!


Kommentarer
Postat av: Elin

Vi tar fikat på tisdag då iaf tre av oss kan! Ska höra med Lina också! Men typ 15.30 då?

2007-04-19 @ 17:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0