Tålamod

ja det är det gott om..ehhhh? Hur som hälst, håller på att jobba på min strandlook. Tredje vattenpasset jag varit på nu och jag skulle gärna vilja se resultat NU på en gång! Det är sex veckor kvar av terminen och lyckas jag få till två träningar i veckan så kanske ; ) Plus promenader och dans... och inte så mycket party.

Ska jobba kväll idag igen. Rätt så skönt med kvällar, men slipper all stress med rondarbete och diverse kontakter med kommun och sånt. Igår ventilerade jag på jobbet. Försökte hålla mig en lång stund men det är ju som bekant nästan en omöjlighet. Lite handledning med både Åsa och Carina, det kändes mycket bättre efteråt. Det var länge sedan jag grät på jobbet men men sånt är livet. Många känslor och tankar fick komma ut, skönt!

Gesles låt "tycker om när du tar på mig" går på radion nu. Blir nostalgisk, tänker på öland -03. Det är verkligen en av de bästa sommarlåtarna för mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0