Dans, Date på Hög

Jisses Amalia va otrooligt blött det blev i går. Fuktigheten i luften måste varit tropisk inne på dansgolvet. Jag brukar inte svettas så jättemycket på dans men det gjorde jag igår.
Dansen var riktigt kul och Date spelade kanoners, de måste ha letat fram alla guldkorn de någonsin spelat ur repertuaren. Det jag gillar bäst med Date (när de sköter tiderna) är att de spelar rätt så lugnt, igår var de verkligen ett foxband, de har inte så många supersnabba låtar utan många halvsnabba och en drös med myslåtar. Jag och min prins hade en fantasktiskt danskväll de danser vid delade.
Buggade en hel del, och jag känner att jag börjat släppa lite på nervositeten och att inte känna mig alltför dum när jag inte uppfattar alla turer. Kommit loss lite mer i kroppen oxå. :-) Äntligen fick jag och Lina till en fox igen oxå =) Att en tjej kan vara så bra på att föra är colt.

Nu har det regnat eller varit mulet i tre dagar, inte kul!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej! Jag har det underbart i södern:) Berättar när jag kommer hem. Ha det så hörs vi snart!

2007-08-13 @ 19:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0