Efterfest på ballen

Inte för att jag har någon balkong eller för att det blev någon efterfest men ändå =) Jag och Malin drog ett barhäng igår. Det gäller ju att ta till vara på vädret och utnytja de möjligheter man har när man jobbar treskift. Det var riktigt trevligt. Tack för att du var på Malin =) Men man kan ju knappast beskylla staden för att vara allt för mylrande en söndagskväll, ingen trängsel direkt...

I lördags var det Elins och Kristers inflyttningsfest. Det var riktigt kul, runt 30 pers, roliga lekar, en massa mat, kräftor och så det vackraste utsikt man kan tänka sig.... Är riktigt avis på den =)

Söndagen ängnades i Säter i strålande solsken, det var mest jag som njöt av solen då D var en aning bakis (märkligt).

Idag blir det playan och i morgon väntar avd 14B på mig igen.

Kommentarer
Postat av: Ann-So

Jag väntar också på dig! Vet vad din uppgift bli i morgon... nämligen att hålla reda på mig, är inne på fremte dagen nu, hehe...hehe..hehaheh.h...zzzz

2007-08-06 @ 17:44:11
Postat av: Malin

Trots det klena utelivet var det trevligt:)Jobbar natt nu och e less:(

2007-08-08 @ 01:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0