I väntan på natten

Tappade all energi förut... Malin känn dig träffad! =)

Men nu ska jag göra chokladbollar och trycka i mig!
Inatt ska jag jobba och sedan är jag ledig ända till nästa lördag eftermiddag, superskönt! 

Veckans planer är:
Dans på lördag i hudik til the best Shake!
Kör på tisdag,
Säter ons/torsdag.
Jobbträff hos chefen en sväng på torsdagkväll.
Dans fredag Shake i Jättendal.
Förhoppningsvis solbad.

Och en total uppdatering med Roffe : )

Kom av mig i skrivandet då halva stans polisstyrka samlades här ute på gården (överdriver kanske lite) vid pantbanken. Kul när det är lite aktiviteter utanför fönstret =)

Kommentarer
Postat av: Ann-So

Då ses vi i alla fall hos chefen med surisarna! (strömmingarna alltså)

2007-08-17 @ 15:16:49
Postat av: Malin

Jag kommer hem på måndag kväll och jobbar tis, ons natt sedan e jag ledig. Vi måste ses och uppdatera, kommer nog att flytta 1/10....

2007-08-17 @ 16:56:39
Postat av: Ann-So

Tack vännen, du är sannerligen världens bästa anka! Kul att du ska följa med! Tråkigt att vi fick så lite tid i morse, men det blir snart ändring på det!! (jag var bara enbart lycklig över att se DIG där).
Kommer säkert att behöva prata framöver, vet att du finns där. Kramar!

2007-08-18 @ 17:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0