Snart Hög

Asså idag måste jag slagit sömnrekord. Var ut till systeryster och Andreas igår, det blev pajätning och braj, och en del innanför västen. Trots att jag blivit nykterist, i alla fall i tanken. Åsså lite spel och x-box. Kul kväll i matfors alltså. Lotta och Andreas är verkligen ett galet par =) Lottisen är snabb med det mesta kan man säga. Ser fram emot att få vara tärna...

Daniel är och köper pizza (en drömprins är vad han är). Snart ska vi iväg till Hög och ta en Date.

image17

image18

Änterligen har vi en dator där det är LÄTT att både lägga in bilder och att använda dem sedan!

Kommentarer
Postat av: Anna (lottas fd arb.kompis)

HEJ! Brukar kika in på din blogg ibland, via malins. Vad är det jag läser, ska lotta och andreas gifta sig !!??? Länge sen jag pratade med henne nu....
Hoppas allt är bra med dig !!
Kram / Anna p.s vi hade praktik på samma ställe du och jag d.s

2007-08-16 @ 17:32:46
Postat av: AK

Hej Anna!
Allt är bra med mig:)
Jo L och A har tänkt gänga sig ordentligt om ett år!
Hoppas att du har det bra du oxå och att det går bra i den nya staden... för visst hade du flyttat?
Kram

2007-08-16 @ 18:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0