Trött som en Gnu!

Kom hem helt grinfärdig i dag! Är inte van att jobba fem dagar på raken, plus att det inte går på rutin att jobba på mottagningen, åsså var det ju dans igår = mindre sömn =) Hade en huvudvärk som inte var av denna värld som eskalerade kopiöööst när jag väl kom hem... Men en en tupplur på nån timme och 1gram Alvedon i kroppen så börjar livsandarna återkomma!

Var och lämnade en patient på 15 och hade turen att träffa Muffen bland annat. Mycket trevligt =) Fick lite info om inflyttskalaset. Kräftor blir supernajs, bara jag får tag i några!! Men för tillfället känner jag för att skjuta problemen på morgondagen...

Var på dans i går på Ånäsparken, Blender. Riktigt skoj, lite knuffigt mot slutet. Dansade alla, satt två halva låtar innan jag fick komma ut på golvet igen.

*Dansgalen*

Ikväll blir det Blender i Jättendal är det tänkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0