Blender Aveny

Är flexledig idag, underbart fantastiskt ljuvligt. Hade tänkt sova ut ordentligt med icke. Kl 8:00 ringer det på dörren, det var killarna som skulle fixa våra fönster, de skulle komma tillbaka senare. Så det var bara till att börja röja i röran så man vågade släppa in någon utonstående in i lägenheten.. Så nu är jag trött!

Igår var det dans igen : ) Till Blender, jag verkligen gillar dem! Maria är så sprudlande och Lasses röst kan jag inte höra mig less på, och vilka musiker de är! Efter en hård vecka på Onken så var jag nog inte riktigt i form igår. Brukar ju ofta blunda när jag dansar men igår var det inte enbart för att de jag dansade med var mysiga, jag höll nog på att somna dansandes..  Fick många mysiga foxar, och några roliga bugg.

Var och lysnade på Sundsvalls Lucia och MIX kören i GA på kvällen. Det var fint men jag satt inte bra. Folk som pratade, smsade, snorade och var allmänt störiga satt runt omkring mig och det förstör ju en del av känslan kan man säga.

Kommentarer
Postat av: Malin

Håller med om att Blender e fantastiskt bra, tror att de är mina favoriter just nu:) Jobbar i helgen men det går bra. Miss u, kram!

2007-12-16 @ 12:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0