Första advent och snöslask

Igår var vi änterligen lediga tillsammans jag och Daniel. Händer inte så ofta.. Var på stan i flera timmar och det gick trögt för mig på shoppingfronten : ( Var på väg hem då vi slank in på Byoung och helt plötsligt hade jag två toppar till att lägga i garderoben. Så roligt : ) Då våra gäster skulle komma kl 18 blev det lite stressigt som alltid. Handla på Ica Kvantum och sedan hälsade vi på Rolf på Kristinelund, han har blivit mycket piggare igen efter sjukhusvistelsen och det är ju väldigt bra. Sedan var det bara att skynda hem och börja med maten och stajlingen. Umgänget bestod av Nils och Anna, David, Honken, Carro och lille Fabian. Fick ett jätteroligt sällskapsspel av Nils och Anna, Tower ett gäng träklossar som ligger ovanpå varandra och så tar man bort en kloss i taget och bygger på höjden. Väldigt underhållande tills tornet rasade en tredje gång rakt ner i dippskålen...

 
Lilla familjen: Honken, Fabian och Carro

 
Jag och Nils


David, Honken och Daniel i full konsentration..
 

Nils och Anna som snart ska få barn.
 
 
Det var någon sport på tv, hockey eller fotboll vad vet jag....


Vid tolv gick grabbarna ut medan jag som klok kvinna stannade hemma och gjorde tidig kväll. Danne berättade i morse att det var typ 10-15 cm tjock issörja överallt ute... blöta skor.


Senare i dag ska Lottas Andreas firas, han fyller 25 imorgon. Det var ett tag sedan jag var ute i Matfors hos dem nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0