Full aktivitet

I helgen blev det då ingen vila för ankan! Började med Jultonsrep redan på fredag kväll ett par, tre timmar. Lördag rep och konserter från 9-21, söndag 13-21. Och då Zlips var i Hudik på Lördagen så var det ju bara tvunget att åka ner en sväng och svänga sin kropp där men först en liten resume av Julton :)

5 konserter á två timmar sätter sina spår. Ledbruten både här och där, tillochmed träningsverk i magen av att sång. Magstödet sitter där det ska uppenbarligen ; ) Det var en jätterolig helg. På Söndag var vi lite besvikna då STs reporter inte hade skrivit ett ord om Confetti och det tyckte Kjell också var tråkigt och märkligt. Nu på måndagmorgon så fick vi revanch, läste Dagbladet på nätet och där stod det nästan bara om Confetti, jublade när jag läste. Va roligt att du tyckte om oss Mangan! Du formulerade dig verkligen bra!

Jag sjöng en liten stump i kvartett oxå, verkligen kul att få sjunga sin stämma själv... Å man vill ju gärna synas oxå ; )
 


                                      



Dansen i Hudik var bra som vanligt. Då konserten slutade kl 21:00 så blev vi lite sena till dansen men några timmar blev det i alla fall. Det var jättelängesedan jag och Daniel var på dans ihop så det var jättekul att få dansa med honom igen.
Jag älskar verkligen några av Zlips bugglåtar, det ska vara ganska långsamma med mycket gung och rytmer såsom Rehab, I like! Fick några sköna fox oxå, det gillar jag ännu mera *haha*

Ikväll är det sista buggkursen, ska vila lite innan känner jag.

Puss och Kram från mig!

Kommentarer
Postat av: Carro

Låter som du haft en kanonhelg!Vore kul att höra dej sjunga nångång, nyfiken blir jag=))

2007-12-17 @ 18:12:55
URL: http://www.carros80.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0