Sammanfattning 2007

OK, vad har hänt under detta år. Det jag först kommer att tänka på är helt otippat händelser som förknippas med DANS. Ankan har dansat allt vad tygen håller, inte lätt att hinna dansa igen tre förlorade dansår i ett hujj. Det har blivit mycket dans, återupplevde Öland, träffat många nya stjärnskott på dansgolvet och ett och annat stolpskott oxå i och för sig. Med Dansmaffians hjälp har min danskrets ökat ytterligare kan jag ana.
Enligt kalendern har jag avverkat 43 danskvällar i år. Imorgon kommer det att vara 44 = ) I och för sig så avslutade vi 2006 med dans till Blender så man kan ju säga att det blir 44,5 danser noga räknat.

Jag och Daniel var i Turkiet i Maj på kärlekssemester, det var härligt men dåligt väder. Och i somras firade vi ett år tillsammans, det var oxå härligt men med dåligt väder. Tiden går fort när man har roligt. Det är härligt att man får vara lycklig... för det är jag verkligen. Tack för att DU finns.

Jobbat har jag oxå. Den 6/2 blir det två år som exad sjuksköterska och även två år på Onkologen. Känns riktigt bra, trivs som fisken. Nu har jag varit på Onk mottagningen i två månader så det är dax att återgå till avdelningen, blandade känslor. Var helt slut emotionellt av avdelningsarbetet på slutet, hoppas att jag fått nya krafter nu så jag kan göra ett jobb jag är nöjd med när jag kommer tillbaka.

Det mest tråkiga som hänt under året är naturligtvis att ryggraden i RoffesGäng gjorde stora förändringar i sitt liv och flyttade till sydligare breddgrader. Saknar Malin enormt... Det blev många tårar under hösten. Men sånt är livet.

Ikväll väntar dans i Hudik, det är härligt med dans vid storhelger. Folk kommer hem så det kommer att vara många favoriter på dansen i kväll : )

Nyåret skall firas med Lotta och Andreas, Kalle och AnnSo i Matfors. Det ser jag fram emot!


Gott Nytt År!

Kommentarer
Postat av: Ann-So

Vi får se till att jobba mycket tillsammans på avd!
Kram

2007-12-30 @ 11:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0