Hög av längtan!

Guuuh vad jag längtar till Hög. Det är inte mycket som går upp mot sommardanserna på Hög. Alla minnen, alla känslor, helt fantastiskt är det! Längtar till och med fram emot bilresan dit... och det ska mycket till det : ) Är inne många gånger varje dag på olika hemsidor för att förhoppningsvis hitta något nytt sommardanscheman. 

Längtar till lördag också och RG sammankomsten. Det har blivit en ny förkortning i mitt vokabulär, tror att det var Biggis som var först ut med det... RG.
Jag har en oxfile i frysen funderar på att helsteka den i ugnen... Vad sägs om det? Blir hungrig som en varg bara av att tänka på allt smaskigt som skall dineras på partyt... Måste kanske ta en funderare på det där med träning jag oxå ; )

Längtar efter Daniel oxå.  Blir helt till mig i trasorna bara jag tänker på honom! =)

Sommar längtar jag efter jämt.

Mycket längtan blir det!

Nu är det "bara" 6,5 timmar kvar. Underbart.. tröttsamt långt dit.

Kommentarer
Postat av: Malin

Jo, det känns liksom bättre när man vet att man inte är ensam vaken:) Oxfilé låter ju perfekt:) Och potatisgatäng, förrätt och efterrätt:) Sedan kanske det blir lite snax oxkså:) Det är ju inte allt för ofta RG träffas så det ska firas:)

2007-02-23 @ 00:41:31
Postat av: Sömntutan

Hoppas att natten din har varit lugn, min har varit pysslig men lugn:) Nu vill jag bara hem och sova! Ses om några timmar!

2007-02-23 @ 06:34:47
Postat av: Biggis

Låter kanonbra!!

2007-02-23 @ 09:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0