Jag har ju då inget annat för mig!

Daniel jobbar ett tag till. Tror jag ska mig samman och skriva lite fortsättning på mina dansmemoarer!

ja vart var vi..
Årsskiftet 02-03 det var nyårsfirande på Altira med främst en massa dansfolk, det jag minns mest från den kvällen var prommenaden hem till Thompas "stuga" vid sidsjön. Det var jag, Malin och Mats, det var inte långt men det tog sin tid att förflytta sig med tanke på det berusade tillståndet :)

Det nya året -03 innebar massor av festande, nollning, känslostormar och en smula dans. Frammåt våren upptäckte jag en ny sida av nätets väv. Mötesplatser och comunities, snackade med folk kvällar och nätterna igenom...
Genom detta träffade jag en person som förändrade mitt liv en hel del, trotts att jag levde för att dansa så fick han mig att om inte sluta så att dra ned på mitt dansande drastiskt. De nattliga diskussionerna var helt sjukt jobbiga och något av det jobbigaste psykiskt jag tvingats utstå. Jag förstår inte hur du kunde göra så mot mig, och jag förstår verkligen inte hur jag kunde stå ut så länge med att vara olycklig och ge upp det som var min livsgnista. Det leder inget till att vara arg eller ledsen över det som har varit, men en viss bearbetning pågår fortfarande innom mig.... Allt var naturligtvis inte dåligt men just det att jag inte fick dansa lägger sig som ett stort täcke över de fina stunderna och minnena. Nu tycker säkert några att, Va då inte få dansa, det är ju bara att göra! Men iskyla och att försöka prata med en som är världsmästare i diskussion och argumet mot dans och andra nöjen, det går inte att beskriva.

Hursom haver åren går och så mycket dans blir det inte. Förutom Ölandsveckan sommaren -03 men den tar jag nästa inlägg

fortsättning följer

Kommentarer
Postat av: Biggis

Haha, dinosaurien hade jag glömt bort! Hmm..får ta fram den nästa Roffefest för att se om den still going!:) Kram!

2007-02-10 @ 09:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0