Leedig:)

Helt fantastiskt skönt att få lov att koppla bort Onken ett tag.  Pappa är på besök, alltid lika trevligt och avspänt när han kommer på besök. Just nu tar han sig en tupplur i soffan :) Sedan ska vi till Lotta och Andreas och kolla in deras nya soffa.

Började med lite hemmaordinerad antibiotikabehandling i fredags.... men än har ingen förbättring skett. Om en vecka ska jag jobba natt.... för tillfället ångrar jag att jag lagt natt men någon gång måste man ju testa. Är nervös över att vara ensam ansvarig, för även då det är en Lungsyrra där såhar inte hon kunskap om min patientgrupp. Försöker att inte jaga upp mig så mycket men jag gör det ändå!

Håller på att lägga schema ända fram till 9/11 och det är väldigt lång tid frammåt.

Sak samma. Det är härligt att leva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0