Natt på sjukan

Jahaja... Vad ska man hitt på nu. Har tack och lov inte så många patienter bara fem. Ingen som är på väg heller så det är lugnt på Onkologen för tillfället. Men jag börjar bli trött. Har verkligen försökt att sova idag på eftermidagen men det har inte gått så bra direkt. Men det lär gå jättelätt imorgonbitti.

Hur som hellst, ingen ide´ att klaga. Andra klarar ju av att jobba natt så jag borde ju kunna jag med : ) Det är två syrror som jobbar på lung inatt.

Tror att jag måste ta ett B-gluc annars kommer jag ej att kunna slappna av.....

Kommentarer
Postat av: Malin

Natten kommer säkert att gå bra:) Vi hörs i morgon ang. handlingen. Kram!

2007-02-22 @ 23:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0