Nattarbete

Kl 00:50
Ja det går ju bra det här måste jag säga... Kanske ska ta och lägga in någon natt på sommarschemat. Det är toklugnt här : )

Har bryderier om vår tänkta utlandstripp i maj. Det verkar vara dåligt med värme, har kollat på Eygypten nu ikväll och där är det ju iof varmt. Vi får se. Önskeschemat skall vara lagd till på måndag.
Hoppas att det går bättre att sova imorgon så jag är fit for fight inför kvällens bravader. Men jag ska ta det rätt lugnt tänkte jag, orkar ej med en för kraftig dan efter effekt med tanke på AT.n i nuläget.

Kl 03:12
Nu är det tungt... Har lagt schema. Sex nätter har jag lagt in och några semesterdagar. Blir nog ett bra schema tillslut =)
Om det ändå kunde vara morgon.

Kl 05:21
Sista timmarna har gått som smort, tack vare filmen på fyran. Nu ska jag bara ta och koppla bort lite dropp och ladda inför hemgången! Längtar hem till sängen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0