Högresume & Romantikplanering

Å vad jag längtar till vår 1års dag nu....

Veckan än så länge har varit rätt så stressig. Föra veckans förkylning tog om sig en aning efter Söndagens bravader, först solen (eller rättare sagt blåsten) på Tranvikens strand och därefter den underbara dansen på Hög till Blender. Hade så så så kul på dansen, det var mycket bra folk och en hel del folk som inte brukar vara där, bland annat några dansmaffianer. Det blev helt klart en tio poängare. Fick lite buggtips av Thomas och känner mig jättesugen på att gå en kurs till hösten, tyvärr så verkar det inte gå någon steg 3 på Altira till hösten : /

Igår fyllde mamma 65 år, och då jag bor i mitten så bjöd jag hem familjen. Det var jag och Daniel, mamma och pappa, Lotta och Andreas, Peter, John och Anders, Mona var krasslig så hon kom inte. Och då jag inte direkt är känd för mitt ordningssinne så blev det ju direkt hem för att städa upp i lgh innan folket kom.
Nu fan ska vi hålla det städat i mer än tre dagar! Det borde ju inte vara så svårt.

Den nya datorn står här på golvet bredvid ouppkopplad, fortfarande... lusten att ta i tag med det har inte riktigt infunnit sig.

Har varit tre dagar på Onk mott nu, känns riktigt bra, börjar flyta på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0