Romantik och tjejsnack

Då sitter man här framför datorn igen, kollat dansmaffian, lite olika bloggs och ska snart sätta tänderna i några omgångar av mitt tunga beroende, Taipei. Daniel är i Hudik på grabbfest. Själv har jag haft en trevlig kväll med Malin och Kicki, inte så ofta jag träffar mina vänner nu för tiden. Måste verkligen bli bättre på att höra av mig till folk!
 
Har hunnit med  en fika och skoinhandling med Malin, en snabbvisit i Säter, snabbshoppat på Ikea med mor och ätit hotellfrukost och myst med min älskling : )

Det blev en riktigt lyckad kväll igår....  *mhh*


Imorgon blir det dans! Längtar så extremt, och det ska applåderas som aldrig förr på logen. Inte för att jag tror att det skulle bli lite applåder när Shake spelar men ändå.

Så kul att du ska med Malin, Kramar till dig!

Kommentarer
Postat av: Maria

På torsdag ska man minsann på dans på Ånäsparken. Det du! :) Hoppas du ska dit med, så man känner till nån. Jag är nervös jag. Jag kan inte dansa. Haha! Men det ska faktiskt bli kul ändå.

2007-07-31 @ 22:14:18
URL: http://marionz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0