Dans på Ånäsparken, Blender

Varför ska alltid tiden gå så fort? När blender informerade om att det bara var en halvtimma kvar så hade jag inte på långa vägar dansat klart! Nästa gång ska vi komma i tid till dansen! Daniel slutar ju kl 19 på torsdagar och så tar det ju tid att räkna kassorna och stänga butiken, så igår kom han inte hem förren kl 20.00 samtidigt som dansen började : (

Men men det var en kanonkväll med många bra dansare, det var flera av mina favoriter jag inte han dansa med och några som jag hade velat dansa med fler än bara en gång! Det är oxå lite svårt att hitta på Ånäsparken när det är någon speciell men letar efter.... Vill bara dansa mer och mer, längtar.

Blender var kanon som vanligt, de har en grym närvaro på scen, sjunger och spelar verkligen till publiken.  Köpte deras nya skiva igår oxå : )

Snart är det dax för lite eftermiddags arbete på Onken, sov till 10 idag, så skönt.

Imorgon blir det fest med stort F och om en vecka är det dans igen och snart blir det riktig sommar oxå. Livet är underbart!

Måste bara berätta att Blenders senaste skiva är grymt bra! Solen skiner ute men deras musik gör att jag inte vill gå ut... å det är ju inte så bra i och för sig.  Så ni som gillar modarn dansbandsmusik kan jag rekomendera att införskaffa den : )  Jisses jag blir till och med buggsugen nu!  

Dansabstinensen är gigantisk!

Kommentarer
Postat av: LEJon

Tack för den enda dans vi fick i torsdags, håller med om att vi borde kunna lyckas bättre än så, vi får väl anstränga oss lite bättre nästa gång!

2007-06-03 @ 23:46:01
URL: http://www.lejondans.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0