Nä nu!

Måste jag ju ta å skriva lite kan jag.

Det händer så mycket nu för tiden, så det är svårt att komma ihåg allt kul : ) Det roligaste av allt är att solen skiner och det är varm ute! Gud är god ibland, eller vem det nu är som styr vädret. Imorse vatr jag iväg på vattengympa på utomhusbadet vid den okristliga tiden 07.15 solen sken och väl hemma så upptäcker jag ordentliga ränder efter baddräkten. Tänk vad solen tar redan så tidigt på morgonen. Nästa gång blir det minimal bikini kan jag säga! Fast det lär ju dröja då jag jobbar kommande torsdagar : (

I lördags var det maskeradkalas för david. Har väntat på att skriva om det då jag tänkt ladda upp bilderna innan men då jag är så grymt otekninsk så lyckades jag radera alla bilder istället *smått jätteirriterad* Det var en del jättefina kort särskilt ett på Lina och Jonas. Jättesynd! Det var en riktigt kul fest iaf, tiden gick så ofantligt fort.

Igår var det sveriges nationaldag, började dagen med att attackstäda, för på eftermidagen kom mamma och pappa, daniels syster Ann och Tomas och hans mamma Gun och hennes Birger över på middag. Efter städandet fick jag spurta in på stan för att sjunga med Confetti och Kjell utanför Knausttrappan. KUL var det.

Idag tar lilla Jhon studenten tänk att min brorson blivit så stor! Så det blir festligheter idag oxå!

Börjar bli lite stressad inför midsommarafton. Vad ska man göra då! Malin har du något förslag? Grilla vill man ju göra ialla fall men men det känns ju inte som en höjdare att sitta på storgatan och göra det = )

Nu väntar solen!

*Det här är livet det*

Kommentarer
Postat av: Elin

Du får komma till Indal om du vill, vi har tänkt ha lite folk hos oss på midsommar!

2007-06-07 @ 12:58:40
Postat av: Malin

Midsommar ja, ev. åker vi till Elin men skulle helst vilja vara i stan, david jobbar på morgonen midsommardagen:( VI får höras närmare om midsommar:) Om några dagar vill säga:)

2007-06-08 @ 22:41:41
Postat av: Ann-So

Haha! Jag börjar på tisdag...
;)

2007-06-10 @ 01:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0