Sommarstress

Var in på Dansmaffian.se och läste ett inlägg om begivelsen Ölandsveckan och att det bara är typ två veckor kvar! Jisses jag är inte riktigt redo tror jag. Kändes som att det var längre fram och sedan blir det gatufesten på det, måste köpa biljetter.

Blir stressad då det är jag som arrangerat vår lilla tripp, tänk om jag glömt nått?! Åsså måste jag räkna ut vad de andra är skyldiga mig, å ringa å tala om vilket campingnummer vi har till husvagnsfolket.... Hoppas det blir bra väder, att man inte blir förkyld.... Åsså packningen oxå, huuur kommer bilen att orka hela vägen med tanke på allt drickbart som ska med *haha*

Gud va kul det ska bli =)

Jag antar att vi måste ha med oss sängklader och kudde å sånt... Måste kolla det.

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag längtar oxå mkt:) Det kommer att bli hårda dagar är jag rädd för:) Jag tror nog att vi måste ta med sängkläder... Vi kanske måste ta en shoppingdag innan:)

2007-06-13 @ 23:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0