Åhhh

Vilken tur, jag kom in :) Har haft stora inloggningsproblem nu en kvart säkert. Såg min stackars blogg försvinna och självdö då jag inte kunde logga in. Men nu är det OK igen :)

Det var bara det jag ville skiva. Fast när jag ändå håller på så kan jag dra en liten uppis.

Jobbade igårkväll och idag. Verkligen full fart på jobbet. Jag var ju lite trött iryggen och fötterna efter dansen i lördags och då det varit spring på jobbet så är kroppskänslan inte direkt förbättrad! Känns som att jag glömt något, skickat med labremiser vid någon av hemgångarna eller något sånt....

Ikväll ska vi vara hundvakt åt Ina. Det är en mycket energisk hund....



VårKonsert

Någon som vill gå på Capris den 5/5 (kl 16 eller 19)  i tonhallen. Povel Ramel ska vara där och Lönnås körer Confetti, Kammarkören och KFUM-kören. 220kr Jag måste veta senast på onsdag alltså i övermorgon. 
Fråga mormor och mamma eller annan lämplig = )

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh, vad mysigt att vara hundvakt:)

2007-03-07 @ 13:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0