Det finns inga ord

Partyt igår gick inte av för hackor. Fast just nu önskar jag att jag hade tänkt på att det kommer en morgondag igår och på att inte överkosumera intaget på dryckesfronten... Huvudvärken är inte av denna värld! Men men sånt får man offra för att ligga på topp.
Kvällen startades med "Strömmar av liv" i Timrå kyrka och därefter mysig parmiddag hemma med bubbel till fördrink och rött till köttet. Till kaffet... fast utan kaffe bullades det upp med Sheridan *mmm* och shots. Väl på festen (två timmar sena) fortsatte det i samma takt. Det buggades, åts braj, dracks bål och diskuterades stora frågor, som alltid när en grupp till stor del bestående av sjuksköterskor träffas. Sedan taxi till Aveny och skaka rumpa till partybandet 250 KG nånting. Därefter gick vi som bor på storgatan till Kebabcity och glufsade... David som inte hade några ytterkläder höll på att dö av köld, så vi sprang hem etappvis.

Ovanligt kul var det! Som Daniel sa förut, det var jättekul igår...vad gjorde jag igentligen?

NU ska jag sova en stund till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0