Sovmorgon

Sovmorgon och lediga dagar är verkligen helt fantastiskt. Som landstingsanställd kliver man ju upp okristerligt tidigt var morgon... Jobbar kväll ikväll och sedan helgen oxå. And next week blir det nattarbet. Väntar med spänning på hur nästa chemaperiod blir. Tror då jag diffat en hel del inte blir tvungen att ändra så många pass. Nu när jag lägger en del nattpass jobbar jag 42 pass på 10 veckor, istället för 46. Alltid något.

Vad ska jag skriva om nu då....

På lördag är det Melodifestivalsfinal! Oj vilken spänning (då blir det min tur att skrika... tänker på allt oljud som kom ifrån min kära sambo vid hockymachen igår kväll). Vet inte riktigt vilken jag hoppas på. Har missat några deltvälingar. Måste hör om dem för att bestämma mig.

Kylen är nästan tom :( Vad äta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0