Tråkigt.

Jag behöver verkligen sommar NU! Har ingen energi, alls. Igår ver det ju lite aktivitet iaf. Klev av natten igår morse, sov till 13.30 och fikade med Malin och Lina, shoppade lite grand. Gick hem och sov ännu mer! Det var den dan.

Idag har jag inte ens klätt på mig, illa. Men 16.30 ska jag på after work med jobbet på stadshuset. Ett glas rött kan kanske lätta upp stämningen =)

Jag vet inte riktigt hur jag ska göra imorgonkväll. Daniel har konsert med kören (den ska jag ju gå på såklart) men efter det så är det middag med kören. Samtidigt är det dans i Matfors. Är betydligt mer sugen på att dansa än på att dricka och gå på krogen..  Det blir nog dans i alla fall : )

Mamma ringde nyss hennes bil är stendöd (igen) fattar inte den är bara några år gammal och pajar hela tiden.

Nä jag kanske ska ta och ducha och skaffa mig ett liv! Basta!

Kommentarer
Postat av: Malin

uppmuntrande rubriker vi var vi två:)

2007-03-03 @ 11:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0