Trött som en gnu

Det är ju lovande nu när klocckan är lite över 23 bara. Men vem klagar. Det har varit fullt upp sedan jag kom.

Guuud va gott det är med banan! Den tog slut fort.

Idag har vi varit lediga båda två, lite sovmorgon. Sedan bar det av till Svea och lite korttagning, måste lägga ut lgh på Blocket eller dyligt. Vi var en sväng på nya ÖB och på JC. Köpte en jättefin omlottklänning där, är så nöjd. Längtar till på lördag när jag ska ha den på mig : )

Det mest intressanta var ett telefonsamtal på Mc D. En karl ringde till Daniel och erbjöd jobb som fasadbyggare i Norge. Jobba 2 veckor ledig två. Och mycket bra timpenning, gratis boende, traktamente osv. Jag tycker att låter jättebra... förutom just den delen med att han ska vara borta i två veckor!!!! Inte det optimal direkt, men för en begränsad tid så är det ju värt det.

Gud vad jag längtar efter honom just nu. Älskar verkligen när vi har lediga dagar tillsammans, så skönt.

Nu ska jag umgår med Lungsyrran tror jag.
Jag lär ju skriva nån sväng till inatt.

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0