Hurtbulle

Efter mitt klagande om min kondis och figur en längre tid nu så drog jag med mig Daniel på en liten prommis igårkväll. Efter ån via skolan och så en sväng på kyrkogården och tillbaka igen. Vilken frid och vördnad man känner på en kyrkogård föresten, i alla fall jag.  Idag letade jag reda på ett par träningsbyxor och gick en prommis igen, efter ån och en bra bit utefter hamnen. Sprang till och med en bit (visserligen en mycket kort bit). Nu är jag hemma igen och det gäller att jag inte fastnar här framför datorn....


Kommentarer
Postat av: Tessan (danstanten)

Oj vad du är hurtig!!!!!!

2007-05-22 @ 14:16:51
URL: http://danstanten.blogg.se/pepsismatte
Postat av: Malin

Vi kanske ska börja löpa tillsammans:) Var på stan i dag och köpte det sista till den 2/6, det blir nog riktigt bra:)

2007-05-22 @ 15:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0