Hus!

Å vad ajg skulle vilja ha ett hus! Ett drömhus skulle det vara oxå (naturligtvis) Var hem till Lotta och Andreas igårkväll, tänk vad mysigt att ha en trädgård, altan med grill och ett helt hus att pyssla med. (Undviker att tänka på kostnaden, ytorna att städa och alla andra krav) : )

Jobbade första dagen efter semestern idag, fullt tryck, fick tre överbeläggningar frammåt lunch! Så nu är jag helt slut somnade när jag kom hem innan jag blev uppväckt av telefonen.

Mår dåligt över att jag är så osportig samt över min kost, är inte nöjd med min figur längre : ( Pisstråkigt. Och ju mer jag tänker på hullet  ju hungrigare blir jag, nice. Suck ser ju step in ifrån fönstret kanske måste ta mig i kragen och göra någonting åt detta!

Är mycket sugen på en RG sammankomst oxå men det lär väll dröjja kanske?

Kommentarer
Postat av: ann-so

Figuren försvinner när man kärar ner sej, så är det bara. Men tänk på all den fina mat som du köpte i dag!
Hus ja...det vill jag också ha...om jag slipper städa det...:P

2007-05-18 @ 17:20:00
URL: http://annsopannso.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0