Vårruset!

Nu har jag varit hurtig värre :) Gick och prang runt på en 40-45 minuter, jag som bara springer till bussen i vanliga fall, det var riktigt kul tack vare min kollega Carina. Måste snart gå och sova för att orka med ännu en fullbokad dag på Onken, pust det är så mycket nu på jobbet! Imorgon blir det dans på Ånäsparken, Blender längtar a lott. Men först måste jag göra några varv på min stickning!

Det känner att tänka på detaljerna inför festen....

Jag säger bara SOMMARDANS det är livet det!

Kommentarer
Postat av: LEJon

Ånäsparken imorrn, GIVET! CU there...=)

2007-05-30 @ 21:56:42
URL: http://www.lejondans.com
Postat av: Ann-So

Gud så hurtigt! Bli man så där av att jobba på onken?

2007-06-01 @ 14:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0