Muskelvärk

Jag har helt obegripligt ont i höger vad : ( Som att jag haft kramp i flera timmar... Finns risk att dansen i Hudik ikväll ligger pyrt till. :`(  Som inte det vore nog gör det nästan lika ont i höger axel, nacke, skuldra. Inte mycket som är bra med den här kroppen för tillfälligt. Doften av linement ligger tung i lägenheten kan jag säga!
För att forsätta med min självömkan så snittade jag upp ena pekfingret på en ampull Primperan igår på jobbet, skickligt. Annars så är det bra med Ankan =)

Njöt av den första fredagshemmakvällen på länge igår. Satt som klistrad framför Idol hela kvällen. Marie Picaso var helt klart bäst. Jag röstade på dem som gav mig sköna rysningar, alltså Marie och Daniel. Men så hände det ofattbara som gjorde att Sverige (iaf för de som följer idol) stod som stilla för några sekunder...
Daniel Karlsson åkte ut!

Kan inte ens skriva något om det. Pinsamt.

Nä nu måste jag faktiskt städa. Tänk om jag kunde hålla ording på plejset mer än en halv dag i taget. Finns nog inte så många som är lite slarviga som mig....

Men sån är jag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0