Mysstämning

i lägenheten. Bara D som fattas.
image109

Tålamod är det ont om : ) Är så DANSSUGEN, min kropp gungar av sig själv till radions rytmer, varit så hela dan. Då jag trodde att jag och mamma skulle träffas redan vid 10 på förmidagen slet jag mig från sängen några timmar innan jag borde.... Traska ned på stan för att leta skor, var nog på EuroSkor i mer än en timme. Suck det finns få saker spom är så tröttsamma som att prova skor... inget föll mig riktigt på foten. Strosade en stund, tittade på mitt ögongodis på Systemet, ringde mamma x flera men hon hade som vanligt inte telefonen på... teknikens under. Smått jätteirriterad gick jag hem då jag var trött som en gnu! Hann dock inte hem till sängen då mamma behagade ringa : )

Mot Birsta City köpte en topp och en klänning på Weromoda, jätte kul : ) Och smarrigt, kryddigt the.

Imorgon blir det Säter för hela slanten, pappa skjutsar in mig till Matfors på kvällen. Skönt att vara hemma lite, mysa med mina kissa och andas lantluft.

Nu börjar Idol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0