Torsdagkväll.

Har jobbat fyra dagar på Onk mottagningen nu, har kommit in i jobbet bra tycker jag. Hade en cytstart idag, är alltid nervös inför sådana. Dels pågrund av alla frågor man får som man inte alltid kan svara på, dels pågrund av att det kanske kan bli en allergisk reaktion. Men det gick jättebra, jag hade de allra flesta svaren innom mig och jag kände mig trygg i det jag gjorde och sa. Blir fassinerad varje gång på mig själv när jag verkligen KAN saker... Så roligt.

Kom nyss hem från en öppen föreläsning som bröstcancerföreningen OLIVIA höll i, Mattias Brian och Lena Carlsson föreläste. Jättebra föreläsning! Fantastiska människor, är så stolt som får och har fått jobba med dem båda!

Imorgon är det klinikfest! Ska bli så kul!

Därav hoppar jag Aveny ikväll... känns trist men man måste prioritera. Måste vara någorlunda allert på jobbet. =)

Nu ska jag göra mig lite te och slänga mig i bingen med en bok : ) Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0