Väntan

längtar efter D... jobbigt när han inte svarar i mobilen.

Apropå mobil, min Samsung gick i två bitar igår. Så om någon undrar varför jag inte svarar på sms och så...
Undrar hur mycket jag sparat på mobilen istället för på simkortet.

Igår var det dans igen. Blender i Matfors. Blender var strålande som vanligt, Maria är verkligen hur bra som hälst!  Dansmässigt var det som vanligt på Folkan i Matfors. En del dansfolk, en del ortsbefolkning, ganska knuffigt imellanåt. När jag kom ned i lokalen slog doften av HemBränt mot mig, det hör inte till vanligheten.
Buggade rätt mycket. Men igår var foxen bäst, jisses. Tänk att det kan vara såå härligt att dansa... särskilt en dans jag tänker på.

Hoppas att det kommer bra folk på Aveny på torsdag, Expanders på scen.

Imorgon väntar mottagningen.


Kommentarer
Postat av: Tessan (Danstanten)

Åh vad jag blev danssugen av att läsa det här!!!!!

2007-11-04 @ 18:20:56
URL: http://danstanten.blogg.se
Postat av: /F ;)

Ja foxen var klart bäst igår! (-som så ofta...)
Är man möjligen inblandad i den där dansen? ;)
Kramiz

2007-11-04 @ 18:27:33
Postat av: Malin

Åh, jag hade velat följa med på aveny:)

2007-11-07 @ 15:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0