28år

Det är kanske inte så många år i det stora hela, men jag är tacksam för varje dag : )
Blev väckt av min käraste med en grattiskyss idag. Det var så skönt att komma hem igår efter Globen. Han är så bra och jag är så oförskämt lycklig! = )

Igårkväll kom Ann och Thomas förbi på födelsedagsmiddag. Vi åt avokado och Biggis räkröra (det godaste som finns!) oxh klyftpotatis å lövbiff med fyllning samt svampsås ala Anka.

I torsdags blev det dans på Aveny t Blender. Hade ju lite svårt att bestämma mig för om jag skulle gå eller inte men jag tänkte "det gäller att prioritera här i livet" så jag sket i att packa och vila upp mig inför sångeriet och tog en taxi till Aveny =) Det var helt OK dans, inte så många av "mina" dansare där men kul ändå, dansade med en ny stjärna oxå och det var jättekul. Fick skjuts av Mangan hem, så snällt!

Som ett brev på posten vaknade jag upp i fredags lätt förkyld efter 3,5 timmars sömn. Sjöng för full hals hela fredagskvällen och lördags fm ändå = jättehes till genrepet och konserten. *smart* Nu har jag hosta oxå. Men bättre kraslig nu är till helgen. Det räcker med en förkyld mara per höst! Hinner nog bli pigg till HUDIK. Längtar kopiöst...

Nä nu ska jag städa lite innan la familja kommer i eftermiddag.

Kommentarer
Postat av: Malin

GRATTIS igen:) Tur att jag kom ihåg så att jag slipper bestraffning:) Hur har det gått för Muffen då? Ankan, taxi till aveny????

2007-10-22 @ 21:12:35
Postat av: Ann-So

Grattis gumman!!! Kramar

2007-10-23 @ 12:04:03
Postat av: Malin

Togs det inga kort under din födelsedag???? Hade ju varit kul å se:)

2007-10-24 @ 16:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0