Agro

Fan, jag fattar inte att jag kan ha sådan maximal otur med min hälsa?! Blev sjuk torsdagen innan maran i Övik i September och denna gång blev jag hängig förra torsdagen. Två dagar kvar till Hudik och jag hostar lungorna ur mig, trist, trist, trist, jättetrist.

Då vissa har efterfrågat bilder under en längre tid så kommer några här =) Blandad kompot  från sista månaden.

            

image78

Och avslutningsvis, en bild från lördagkväll på gatufesten. Detta är kärlek, att dela en engångs regnponcho : )

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh, gud vad roligt med bilder:) Du var verkligen snygg i det nya håret:) Hoppas allt är bra med er, saknar er givetvis massor... snart e det feb. hoppas att Thomas kan följa med, vill ju att han ska träffa er. Godnatt!

2007-10-25 @ 00:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0