Stockholm to bee

Shit pomfritt va trött jag är! Nog för att jag sovit lite taskigt senaste tiden pga vår homemakeover på Storgatan men men ändå. Tror att jag har någon basilusk som är i antågande, i tisdags på kören var det jättejobbigt att sjunga, sved och rösten kom inte till sin rätt, skittrist när det inte går att sjunga ut som vanligt.

Idag var det en arbetsdag som vanligt och efter det tog jag och AnnSo en sammankomst på stan, jättetrevligt! Jag älskar verkligen Sushi på Sushibaren, idag var det så gått så det var inte sant, kastade i mig mina 10 bitar (brukar ta 6st i vanliga fall) var hungrig som en japansk varg. Mums! =)
Sedan blev det varm choklad och äppelkaka på Chokladfiket. Kan tillägga att det blev lite mycket av det goda. : /

Kom hem vid sju och somnade som en sten.

Som vanligt är jag ute i sista minuten, har inte packat inför i morgon, inte riktigt bestämt om jag ska på Aveny ikväll. Daniel ska avstå han är och tränar nu.... Jag vill verkligen men det känns pestigt att ta sig dit, det är verkligen svinkallt ute. Saknar Malin, sist jag var på Aveny var ju du med... : (

Har fått ont i lederna oxå, måste verkligen skärpa mig med att ta min medicin i fortsättningen... BLÄ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0