Aveny Arvingarna

Jäklar i min låda va skoj det va i kväll. Jag malin och kicka var först hemma hos mig och kolla Idol, sedan for vi till aveny för att käka innan dansen. Det är verkligen super för man får dra av inträdet på maten, vi åt Hjortytterfilé med potatisrulle... bland det godaste jag ätit någon gång, oxfilé kan slänga sig i väggen! När vi kom dit var varenda bord upptaget av kvinnfolk i alla åldrar... lysande tänkte vi. Går man på dans så vill man ju gärna DANSA och det är en fördel om det finns en och annan grabb där då. Tillslut kom det lite karlar i alla fall. Dansade en hel del med både kändisar och okända mer eller mindre nybörjare. Folk behöver inte vara proffs för att man ska uppskatta att dansa med dem. Fick en jättetrevlig och rolig dans med en kille som nog skulle behöva någon fler buggkurs för att få till finnichen, men det gjorde absolut inget =). 

Arvingarna började sådär, lät mycket dansband men de blev bättre och bättre ju längre kvällen gick. De spelade ett Ugglamedly, superbra, buggade med Mangan och det var superskoj. De är ett helt OK band.

Malin åkte hem tidigare, saknar dig hur mycket som hällst redan. Fattar inte att det verkligen är dax nu. Så sorgligt : ( Sista månaden gick så fort. Men men så är det i alla fall. Hoppas att flytten går bra!

Massa kärlek till Malin och till min Daniel som är i Italien.

Kommentarer
Postat av: Malin

Gumman, jag kommer att sakna dig massor, grinade i bilen på väg hem efter dansen, kändes så sorgligt. MEN, satan vad kul vi kommer att ha när jag kommer och hälsar på, när ni kommer till Västervik och ÖLAND:) Puss å kram!

2007-09-28 @ 14:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0