Avsked

Det var hög klass på kalaset i lördags... Det var den innersta kärnan som var där. Lina, Kicki, Jonas, Biggis, Muffen, Maria, jag och Malin. Snacks ur folieformar, braj, bål och flyttlådor här och där. Helt klart en omgivning given för utflyttningsfest. Det blev mycket prat om allt möjligt, dans, fester, tid, livet. Och det var faktiskt inte jag som började gråta : )  Det blev en hel del härj oxå, kan man lugnt säga ; ) Den finaste stunden var ändå Roffes tacktal till oss alla. Dina ord om mig värmde mycket!!!!!  Sju år är en lång tid i en stad. Å vi har varit vänner i 5-6 år av dem, är så tacksam för att vi kom in i varandras liv!

Då min kamera gått sönder så knäppte jag som en besatt med malins i ställe : ) Så bilder kommer sedan.

Vid tolv gick vi ned till Aveny, det blev lite dans och en intensivkurs för Muffen i fox... vet inte riktigt hur resultat blev ; ) På det personliga planet fick jag ett litet uppvaknande, blev svartsjuk på min D. Han är verkligen bäst och jag är så rädd om honom! *så mycket kärlek*

Nu är det måndag, ska jobba tre nätter i rad.

Det gäller att se framåt helatiden, det som har varit finns alltid kvar någonstans, i någon form.

 Jag är mycket nöjd över helgen som passerat...

Kommentarer
Postat av: Robert Hildenbor

Hej
Ja, nu är din pappa här igen och plockar kol vad ska vi göra åt detta?
Stockholms Stad

2007-09-25 @ 08:02:28
Postat av: Ankan

Haha!
Hej Robert H!
Ja det där låter ju för bedrövligt. Snart är varje förråd fullt med kol i säter, å det finns MÅNGA förråd där...

2007-09-25 @ 13:28:08
Postat av: Malin

Ja festen var verkligen lyckad, länge sedan som jag hade så ROLIGT! Vi ska ha roligt på torsdag oxå:) Kram

2007-09-25 @ 18:46:04
Postat av: Ann-So

Haha!! Tyckte väl att hyllan såg välstädad ut! Tack så mycket, vet vilken hemsk natt nu hade. Kramar som förlamar!

2007-09-26 @ 22:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0